środa, 16 sierpnia 2017

Moje ulubione fryzury na lato

Hej! Przepraszam za moją długą nieobecność, ale miałam  napięty grafik i zaniedbałam trochę bloga. Dziś przychodzę do Was z nowym postem, a dokładnie chciałam Wam przedstawić 3 propozycje upięcia włosów latem. Gdy na dworze prawie 30 stopni meczące jest chodzenie w rozpuszczonych włosach, zwłaszcza w długich. Poniżej przedstawię Wam moje 3 propozycje, w których chodziłam najczęściej.


1. KŁOS

Łatwy do wykonania, ale bardzo czasochłonny. Trzeba poświęcić trochę czasu, żeby go wykonać, ale dla takiego efektu warto. 



2. KOK

To chyba moja ulubiona fryzura, w której chodziłam bardzo często. W dodatku szybka do wykonania. 



3. KUCYK

Tutaj mamy duże pole do popisu, możemy go robić na wiele sposobów: z dobieranym warkoczem, na czubku głowy albo nisko. Możemy dodać do niego wiele ciekawych spinek, kwiatów, wianki czy wiele innych. Wszystko zależy od waszej kreatywności.



Wybrałam propozycje, które z pewnością każda z Was doskonale zna, ale są to propozycje, w których  czuję się najlepiej. A Wy w jakich fryzurach chodziłyście latem?



18 komentarzy :

  1. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybieram kucyk, najlepiej podpięty spinką, żeby włosy potem nie stały :P.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja latem zawsze chodzę w koku :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kok to życie jeśli chodzi o lato <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na koka lub kucyk, wolę nieco szybsze rozwiązania :D
    My blog♥(Klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zazwyczaj jak jest goraco to robie koka :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej gdy miałam dłuższe włosy, często robiłam sobie jakieś warkocze, kłosy. Teraz zazwyczaj na szybko kucyk i gotowe ;)
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Koczki zawsze uwielbiałam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kłosy są świetne! Teraz gdy ścięłam włosy to chodzę w rozpuszczonych, ale lubię nacieszyć wzrok :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post! Maybe we could follow each other? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie kucyk 💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Taak :). Te fryzury u mnie królowały w cieplejsze dni, choć kłos może niekoniecznie :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie stawiam na kucyk :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam chodzić latem w kucyku ;)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie najwygodniejszy jest kucyk ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing hairstyles! lovely selection, so nice and interesting. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka