czwartek, 27 czerwca 2019

Jakie klapki na wakacje ?



Jakie wybrać klapki do stylizacji ?
Wachlarz możliwości przy wyborze idealnej pary klapków jest naprawdę szeroki. W zależności od naszych upodobań, możemy znaleźć nie tylko wygodne buty, ale także takie, które będą naprawdę modnym dodatkiem do naszych ubrań.
Lato nierozerwalnie wiąże się z dryfowaniem w stronę innych kultur. Kolorowe wzory zaczerpnięte z Meksyku, Chin, Afryki czy lokalnych etnicznych społeczności, pojawiają się każdego roku na sukienkach, spodniach, koszulach czy swetrach. Wybierając takie stylizacje, dość łatwo możemy dopasować rodzaj obuwia. Kierujmy się podobnym wzornictwem, kolorystyką i deseniami, a w prosty sposób znajdziemy klapki uzupełniające całość outfitu.

Jeżeli uwielbiamy stylizacje sportowe – jeansy, koszulki i bycie w ciągłym ruchu, z pewnością „kapciowe” slippersy przypadną nam do gustu. Do jeansów jednakże dopasować można prawie każdy rodzaj obuwia. Świetnie sprawdzą się krzyżowane z przodu płaskie fasony klapków lub bardziej sportowe modele z odciętą piętą, przypominające sneakersy.


Źródło : +++

20 komentarzy :

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie lata bez klapek! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam klapki na lato. Mam ich kilka par. Nie znosze natomiast jak ktoś w typowo plazowych klapkach chodzi po mieście

    OdpowiedzUsuń
  4. Klapki są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post. dear!

    Have a nice day!
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem dziwna, ale klapki lubię tylko po domu, poza domem wolę latem sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post tylko bardzo krótki:(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty to bardzo ważny element stroju, dobrze by były przede wszystkim wygodne :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. japonki na plażę muszą być:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie idealne klapki na lato i na basen to japonki. Szkoda tylko, że później jak wskakuję w pełne buty to muszę się do nich na nowo przyzwyczajać, bo palce są obtarte. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się ostatnio spodobały klapki na wysokiej podeszwie, widziałam je u kogoś na mieście i teraz ich szukam. Póki co chodzę w espadrylach - lekkie i wygodne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio kupiłam na mega grubej podeszwie i niedługo będę testować!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja latem zdecydowanie wybieram różnego rodzaju sandały, a na plażę sandały-japonki z ipanemy <3
    nicole's travel journal

    OdpowiedzUsuń
  14. w przypadku japonków zdecydowanie materiałowe i z grubą podeszwą :) dla mnie równiez ważne jest to, aby były wygodne

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie mam na nogach klapki ;) latem to najlepsza opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie przepadam za klapkami, jedyne jakie mam to japonki, które służą jedynie wyjściom na plażę.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely post dear :)
    I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam klapki. Swoje ostatnie rozwaliłam na wakacjach więc pewnie sobie kupie jakieś lekkie jak będę na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klapeczki <3 Mogłabym w nich chodzić cały czas <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne, modne i wygodne klapki znajdziesz tutaj https://butymodne.pl/botki-dla-dzieci-c148137.html to sklep internetowy z obuwiem damskim, męskim i dziecięcym. Wybór jest ogromny a ceny przystępne, więc jeśli nadal szukasz butów na wakacje to warto zapoznać się z ofertą.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka