piątek, 5 lipca 2019

Jaką sukienkę na Lato ?

Lato to idealny czas, by zrzucić z siebie spodnie i włożyć sukienkę. Lekką, w wyrazistych kolorach, z efektownymi wzorami. To bardzo kobieca część garderoby, która jak żadna inna podkreśla sylwetkę i dodaj seksapilu.
Latem sukienka to prawdziwy must have. Jeśli trudno ci się rozstać ze spodniami, warto się jednak do niej przekonać. Sama pomyśl – wystarczy ją włożyć i jesteś gotowa. Bez dobierania „góry” do „dołu” i decydowania co do czego pasuje, na co nie zawsze jest przecież czas. W sukienkach czujemy się bardziej kobiece i tak też jesteśmy postrzegane – pozwól sobie na to!

Niesłabnącą popularnością cieszą się zwierzęce wzory. Nie tylko w kombinacjach kolorystycznych przypominających te naturalnie występujące w przyrodzie, ale również w wielu innych kolorach. Lekkie szyfonowe sukienki w wężowy wzór lub w panterkę będą rewelacyjnie wyglądać w parze z letnią opalenizną i zgrabnymi sandałkami na szpilce, na przykład z zamszu.


Do Letnich stylizacji na pewno przyda ci się kwiecista sukienka do kostek. Lekka, zwiewna i niezwykle kobieca.


Źródło : SNL
                                                                   Uwielbiam sukienki, czy wy też ? :)

-40% na wszystkie produkty z selekcji SALE oraz do -76% na wszystkie bluzki, koszule, tuniki i T-shirty
Sprawdź!
Kod: SALE

30 komentarzy :

  1. Ja pokochałam w zeszłym sezonie sukienki maxi, w tym sukienki na zakładkę z delikatnymi kwiatuszkami.

    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sukienki, zwłaszcza w tym roku zdecydowanie powiększyłam swoją kolekcję! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia sukienka mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne propozycje 😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio przekonałam się do sukienek. Zakochałam się w tych maxi! Niby na upał, jednak jak zrobi się chłodniej to wystarczy lekki sweterek i już jest cieplej, bo dół jest zasłonięty przez sukienkę.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sukienki, jesienią również się sprawdzają w warstwowych stylizacjach ❤👌💋

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś nie lubiłam sukienek a teraz... mogłabym w nich chodzić każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cały czas szukam idealnej sukienki dla siebie... i nic nie umiem znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam sukienki, aż dziwne że jako dziecko tak bardzo ich nie lubiłam nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze muszę uzupełnić swoją szafę w sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szał! ja nie mogę znaleźć żadnej fajnej sukienki dla siebie ;((

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zaszalałam w Sinsay. Marka może nie jest z tej wyższej półki, ale tam zawsze coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Latem najczęściej chodzę w sukienkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie maxi są śliczne <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham sukienki szczególnie latem <3 Mmm

    OdpowiedzUsuń
  16. Te w zwierzęcy wzór mogłyby się ciekawie prezentować, nie mam takich.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w sumie przez cały rok królują sukienki ale latem to już podstawa :D zwykle stawiam na te luźniejsze fasony

    OdpowiedzUsuń
  18. Seasons come and go. They change, bringing about weather that forces us to change parts of our lifestyle as well.
    Leland West Insurance

    OdpowiedzUsuń
  19. Do niedawna nie lubiłam sukienek. Prawie przez całe życie unikałam ich, bo źle się w nich czułam. A ostatnio się "nawróciłam" i kupuję sukienki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna inspiracja dla mnie przed jutrzejszą sesją :D

    OdpowiedzUsuń
  21. W wakacje mogłabym nosić tylko sukienki :) Bardzo lubię zarówno te krótkie, dopasowane, zwiewne a także długie do kostek, mimo mojego niskiego wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne inspiracje !!!

    Na lato u mnie sprawdzają się sukienki z lnu, link do fajnych oraz modnych wzorów :)

    Uwielbiam zwiewne i oddychające tkaniny - must have na lato!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Letnia sukienka wygląda jeszcze piękniej z dodatkami takimi jak kapelusz, torebka czy ekskluzywna biżuteria . Wszystko to nawet zwykłą sukienką może uczynić wyjątkową

    OdpowiedzUsuń
  24. Do tej stylizacji również bardzo ładnie pasowałyby buty ze strony https://butymodne.pl/ tak moim męskim okiem. Większość propozycji może wydawać się idealna do tej stylizacji. Co myślisz? Zestawiłabyś któreś z tych butów z tą sukienką?

    OdpowiedzUsuń
  25. You are very beautiful. Thanks for sharing AUTUMN DRESS

    OdpowiedzUsuń
  26. We strive to match our client’s needs with our knowledge of the market from day one to the very end. Visit us:Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka